Meditatie dag

De stilte wordt in acht genomen, waarbij iedereen in de gelegenheid wordt gesteld om alle aandacht op zichzelf te richten. Het programma bestaat uit een aantal meditatieperioden van telkens 40 minuten afgewisseld met korte loopmeditaties of de gelegeneid om de benen met aandacht te strekken. Rond 12:30uur is er gelegenheid om te eten (lunch zelf meenemen) en ter afsluiting van de dag kunnen ervaringen worden gedeeld onder het genot van een kopje thee.
Mocht je een halve dag willen aansluiten, dan is dat uiteraard geen probleem.

De stiltedag vindt iedere woensdag plaats in Waalre (10:00u - 12:30u en 13:30u - 16:00u).

De kosten voor deelname zijn vrij, in overeenstemming met je mogelijkheden of de waarde voor jou van het gebodene.
Iedereen is van harte welkom!
Vooraf aanmelden is niet noodzakelijk, maar mocht je eventueel meer informatie willen stuur dan een e-mail naar info@zenschool.nl.
Iedereen is van harte welkom!

Zenschool
Bolderikaan 23