Meditatie weekend

Met het meditatieweekend bieden we de mogelijkheid om je beoefening een extra impuls en diepgang te geven.
Het programma is van vrijdagavond t/m zondagmiddag en bestaat dus uit twee intensieve meditatiedagen en een avondmeditatie. Hoewel wij volledige deelname promoten kun je vrijblijvend meedoen bij ieder dagdeel en bepaal je dus zelf hoe intensief je je beoefening wilt maken.

Alle onderdelen worden in stilte doorgebracht en bestaan uit een aantal meditatieperioden afgewisseld met loopmeditatie en/of aandachtsoefeningen. In het weekend slaap je thuis, waardoor je - ondanks je het grootste deel van het weekend in stilte zal doorbrengen - niet geheel afstand neemt van enkele dagelijkse bezigheden. Omdat je een dieper contact maakt met jezelf kun je heel goed herkennen welke patronen en behoeften je tegenkomt in je thuissituatie.

Programma meditatie weekend van vrijdag t/m zondag .

• Vrijdag 7 mei - vanaf 18:00 uur (stilte start om 18:30u) tot 20:00 uur
  • Zaterdag 8 mei - vanaf 10:00 uur (stilte start om 10:30u) tot 16:00 uur
  • Zondag 9 mei - vanaf 10:00 uur (stilte start om 10:30u) tot 16:00 uur

Deelname is vrij toegankelijk voor iedereen en op basis van dana.
Dana is een gift, geschonken vanuit je hart, in overeenstemming met je mogelijkheden en de waarde voor jou van het gebodene.

Als je wilt meedoen (ook al is het maar voor 1 dagdeel) meldt je dan aan door gebruik te maken van onderstaand formulier of door een e-mail te sturen naar info@zenschool.nl.
De aanmeldingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Iedereen is van harte welkom (enige ervaring met meditatie is gewenst).

Je dient je eigen zitspullen mee te nemen!

Voor zowel zaterdag- als zondag neem je ook wandelschoenen en je eigen lunch mee! Wij verzorgen water en thee.

Locatie: ​ Zenschool
Leemkuil 3
5626 EA Eindhoven

Categorie: Stiltebijeenkomst

Aanmelden

Mocht je niet alle dagdelen willen/kunnen volgen, geeft in het veld 'Opmerkingen' aan wanneer je zou willen meedoen.
Mocht je nu nog niet precies weten welke onderdelen je bij kunt wonen, schrijf je dan gewoon in en maak er voor jezelf een positieve uitdaging van!
Ik meld me graag aan voor:

Het meditatieweekend van 7-9 mei 2021

Ik neem graag een andere keer deel, hou me op de hoogte

Mijn gegevens:

Volledige naam: