Iedere 1e woensdag van de maand, LET IT BE DAG !

Beweging voor lichaam en geest, de moed om mens te zijn.
Even resetten van je drukke en gehaaste leven. Door middel van massages, beweging en dialoog worden we meer bewust van mogelijke verkrampingen. Verkrampingen zijn in het lichaam opgeslagen spanningen die vaak een gevolg zijn van onbewuste psychische conflicten. Door het vrijmaken van onze levenskracht tijdens de beoefening voelen we ons vitaal en ontstaat er meer ruimte tot zelfontplooiing. Ons lichaam en onze geest worden als het ware wakker gemaakt. De oefeningen bevorderen de kwaliteit van ons leven.

We werken in kleine groepjes tot maximaal 4 personen, maar individueel kan ook op andere dagen.
Om 10:00uur starten we de dag en om 16:00uur sluiten we af.
De kosten per dag bedragen 150,- euro (individueel 225,- euro).
Locatie: ​ Z​enschool  - ​ Bolderiklaan 23, Waalre, NL

Formulier voor deelname of meer informatie

Vul onderstaande velden in als je een keer wilt meedoen of neem contact op met Yvonne Voets (tel. 06-50215179 of info@zenschool.nl).

Ik schrijf me in voor deelname vanaf de eerstvolgende gelegenheid

Ik neem graag een andere keer deel, hou me op de hoogte

Ik wil graag een afspraak maken voor een individuele dag, neem svp contact met me op

Ik wil graag meer informatie, neem svp contact met me op